vrijdag 27 maart 2009

Lampen...

Ik ben dol op aparte lampen... Wat mij betreft leveren zij een grote bijdrage aan een stijlvol interieur. De lampen bij mij thuis geven precies de sfeer van "Huize Pippemuis" denk ik goed weer. Een paar lampen zijn van Taj, Wood & Scherer. Prachtig handwerk! Ik verkoop de producten van Taj dan ook niet voor niets in de Huize Pippemuis webwinkel... Je kunt altijd een aanvraag doen voor een speciale lamp (ze staan niet allemaal op de site).

Taj, Wood & Scherer





































Antieke lampen

Ook antieke lampen vormen een deel van de inrichting. Ik ben compleet gevallen voor deze kasteellamp uit Frankrijk. Een echte eye-catcher! Het geblazen glas is nog in perfecte staat!



Deze wandlampjes hebben we in gebruik als leeslampje naast het bed... Ze zorgen ook in de slaapkamer voor een leuk sfeertje, wat aansluit bij de rest van de inrichting van het huis.



Versierde lampen

De kroonluchter in de woonkamer vraagt om leuke versiersels! Ik pas deze aan per seizoen / gelegenheid. Binnenkort paaseitjes?! Slingers?!



In de keuken hangt een wildkroon die we hebben omgetoverd tot lamp. De haakjes komen goed van pas!

Geen opmerkingen: