dinsdag 24 maart 2009

Taj, Wood & Scherer, de verslaving

Ik ben een paar weekjes onderweg en het gaat eigenlijk heel hard! Er zijn ook zoveel leuke producten die nog niet in Nederland worden verkocht. Ik heb inmiddels goed contact met meerdere leveranciers. Iedere keer ontdek je weer iets nieuws, waar je hart sneller van gaat kloppen.


De nieuwe collectie van Taj, Wood & Scherer is echt weer heel bijzonder. Taj is een Duits merk van het ontwerpersduo Roger Wood en Christine Scherer. Als je eenmaal ziet wat voor geweldigs zij allemaal maken (origineel, prachtig handwerk, stijlvol, lief) raak je spontaan verslaafd! Zie ook de site van Taj, Wood & Scherer, een feestje!


Omdat ik ervan overtuigd ben dat meer mensen besmet zouden moeten (haha) raken met het 'Taj virus' verkoop ik de producten van Taj tijdelijk met korting in de Huize Pippemuis webwinkel. Standaard 10% en bij de duurdere artikelen stiekem nog wat meer. Hierbij een greep uit de nieuwe collectie (levering in mei, bestellen in maart):


Nu al bij mij te bestellen, de producten zijn op internet nog nergens anders te krijgen! Je mag me altijd een bericht sturen als je vragen hebt, een bestelling wilt plaatsen, etc. Ik kan niet wachten om verder uit te breiden...

Geen opmerkingen: